Saturday 6 April 2013

差點錯失的球賽@Camp Nou


第一日,到達了巴塞隆拿。首先,一定要提一提我們入住的Apartment,實在是太太太超值了!

Apartment 推介: Barcelona 226。
位於巴塞市中心Diagonal,交通方便,樓下有超級市場,4個房間+廚房+2個洗手間+露台,一共可以住7人 (我們卻屈蛇住了9人,因為實在太大了)。講一講價錢,我們住了4晚,除開每人都只是HK$1,200.-左右!即每天只是三百大元!


街外景觀



apartment內的大房



廚房 - 碗筷、清潔劑等都很齊全

客廳

走廊長到可以行catwalk
Apartment 樓下有大型超市

第一天到達西班牙,來到Apartment已經是下午了,原本計劃了今天的行程是休息,在住所附近晚餐逛逛,點知.....發生了突發事件.....

話說我到了apartment後,首先和家人報告平安,以下是我用電話的 Whats App內容:
「我到左西班牙了!間apartment 超正呀!......」我很興奮地報平安,同時又send晒圖片之際。
「乜你仲未去到球場咩?」我的舅父問我。
「咩球場呀?明天先去睇波喎!」我答。
「咩呀!就黎開波喇喎!」舅父說。
我當時很緊張,即時開電視、上網查看,原來,我們搞錯了時差!在香港預訂球賽時,因為時差問題,我們弄錯了!即是,兩小時後便會開始球賽!

我們立即飛的士去球賽現場,幸好我們住的地方距離球場並不很遠,大約20分鐘車程便到達了。

雖然我並不是一個忠實球迷,但去到巴塞,點都要去一去睇場球賽。

到達了魯營球場 (Camp Nou),是前所未有的興奮!第一次,在巴塞現場睇波!球場好大,可容納達九萬人,好有氣勢。現場環境氣氛真係好正!一入波個個都會企起來唱歌!又會不時玩人浪!

今日咁正嘅球賽,真係好彩有我舅父提醒,我先至無miss到咋!証明左報平安的重要性,哈哈!真係錫晒我舅父!

到達魯營現場

Ready go! 

No comments:

Post a Comment