Friday 10 April 2015

南美之旅:傳說中的天空之鏡 (Salar de Uyuni, Bolivia)


 從La Paz坐車到火車站,再坐火車,加埋都有十個鐘,終於黎到 Uyuni。
終於黎到 Uyuni,先休息一晚,期待明日天空之鏡。
傳說中的天空之鏡,我終於踏足了,真係形容不到的靚。一望無際的倒影,猶如置身天堂!

大家如果想去天空之鏡,以本人經驗有點小分享:

  • 要遇上天堂般的倒影,都要睇你好唔好彩,因為我地出發的前一天,剛好落過雨,第二天又天朗氣清,所以就輕易搵到倒影。否則有可能只係見到已乾涸的鹽湖。 
  • 剛入鹽湖,司機會係較近的地方停車,所以遇上其他遊客的機會就較大,如果想尋找一望無際,只屬於你的「天堂」,記得俾相司機睇你想去既地方,同埋叫司機帶你去尋找Aqua (西班牙文,水源的意思,因為南美以西班牙文為主,你講water佢地未必明白你意思)。同埋你唔講明,司機可能只會帶你去已乾涸的鹽湖,所以一定要司機幫你去搵「水」。
  • 講明鹽湖,全個地面都是鹽,如果計劃去搵倒影,即係預左會濕腳。我地預先買了「防水鞋套」,咁對鞋就唔洗全日浸鹽水了。 
  • 天空之鏡,現場係靚到你全日都唔會願走,所以你要為左迎接哩一日作好準備。如果遇上好天,鹽湖經陽光反射下係極度之曬、影相都睜唔開眼!(大家可以幻想一下好似雪地果度曬) 。總括而言,大家記得帶:太陽眼鏡、防曬、鞋套。
  • 喜歡攝影的朋友,如果時間許可,建議逗留三日兩夜。因為今次行程,我本來想影埋「玻利維亞的星空」,但可惜晚上落雨><,所以......都係有機會再黎過啦。

天空之鏡有幾靚?文字我唔多解釋了,不如睇相啦!(現場仲要係靚好多倍!!!)
終於到左喇!Salar de Uyuni, Bolivia~~~ yeah!


初入鹽湖,到處都是一堆堆的「鹽」。
防水鞋套,好彩早有準備。
乾涸了的鹽湖,地面是一望無際的龜裂紋。
今天的午餐是在鹽湖上,企係度快餐,因為要爭取時間玩。
司機為我們準備的午餐

傳說中天空之鏡!!!真係靚到天堂咁,一望無際。




只剩下我們,玩足一日,玩到天黑。




 玩咗成日,個個都曬到燶晒!晚上入住一間用鹽造的「鹽酒店」,好靚,值得推介!


鹽造的「傢具」

酒店有桌球室
仲有單車,如果有時間踩下單車應該幾正。

相關文章:
南美之旅 + 有關行程資料
南美之旅:神秘的納斯卡線 Nazca Line - 外星人之謎
南美之旅:亞瑪遜森林 Amazon rainforest
南美之旅:馬丘比丘 (天空之城) - 人生中最想去既地方
南美之旅:天空之鏡 (玻利維亞 - 簽証篇)
南美之旅:傳說中的天空之鏡 (Salar de Uyuni, Bolivia)

No comments:

Post a Comment